reklama

O chlapcovi a jeho lekcii

Do kaderníctva vošiel malý chlapec: „Dobrý deň, teta kaderníčka! Ostriháte ma?” V ruke držal fotku vystrihnutú z časopisu, čakajúc na odpoveď. Majiteľka kaderníctva chvíľku akoby váhala. Mlčanie zlomil chlapec.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Siahne do vrecka: „Mám štyri eurá!” dôkazne otvorí dlaň, ukazuje peniaze.

„No poď, sadni si, ostrihám ťa!”
Ešte pred strihaním sústredene chlapcovi prehrabáva vo vlasoch.

Keď je účes hotový, oči malého zákazníka žiaria šťastím a spokojnosťou:

„Ďakujem, teta kaderníčka, že ste ma ostrihali! Ste veľmi šikovná! Ste veľmi dobrá, že ste ma ostrihali. Mamka ma učí, aby som nikdy nezabudol pekne poďakovať a slušne pozdraviť,” dodáva. Sme z neho v pomykove. Kým odišiel, ešte nám všetkým zaželal pekný deň. Také malé uštebotané slniečko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Ten chlapec mi dal poriadnu lekciu,” hovorí, čo je zároveň ospravedlnením, smeruje ho mne, ale predovšetkým sama sebe. „Chápete, a ja som mu vo vlasoch hľadala vši,” hovorí skleslo.

„Minule sa ku mne prišiel ostrihať taký mladý, okolo tridsiatky. Sympatický elegánik, fakt dobre vyzeral, a aký fajnový parfém mal. Keď som ho dostrihala, povedal, že sa hneď vráti, lebo si v aute zabudol peňaženku. Myslíte, že sa vrátil? Nikdy viac som ho tu nevidela.”

Marta Macošková

Marta Macošková

Bloger 
  • Počet článkov:  196
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aké len vedia byť ľahké a silné, rána, ktoré nie sú zaťažené na sľuby a želania. Lístie lesa Zoznam autorových rubrík:  čo priniesla jarNezaradenábesné zákonykým sa pehy vyšantiaartefakt, vietevlak do neznámalastovičky v hmle

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu