reklama

: ) ďakujem za Vaše blogy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Otto Kovarik

Skutočne môj obľúbený autor. Múdry a pozorný muž, ktorý sa však nad nikoho nevyvyšuje. Na jeho príbehy a zamyslenia sa vždy vopred veľmi teším. Ako čitateľku ma dostal článkom Denník blázna. A potom to už šlo. Viete, každý Ottov blog má v sebe niečo, čo drží v očakávaní, a núti k netrpezlivosti na ten ďalší. A tie Listy z Apúlie, juj! V poslednom čase má tvorivú pauzu alebo pracovnú alebo tak akosi všetko dokopy. ;)

Magduška Kotulová

O vzácnych stretnutiach, o láske k rodine, o domove.
Rôzne úvahy zaujímavo podané, ale nenútia k trpkosti
lebo úvahy, ktoré v Magduškiných riadkoch jemne plynú,
odzrkadľujú pocity láskavej babičky. Posielam objatie...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Saška Grodecká

Podľa mojich (ne)skromných odhadov tu máme, už dnes, výbornú spisovateľku! Obrázky, nitky myšlienok, dni a noci. O jari a začiatkoch, o bolesti návratov. A veľmi vkusne. Každý článok je sám osebe zážitok. Neverte, že preháňam.

Anna Strachan tvorí a píše takým pútavým spôsobom ako málokto...
.Anna., chýba mi/nám Tvoje magické rozprávanie...

Helenka Smihulova Laucikova

Pôvabná bytosť. A tie pohľadnice Liptova!
Pavučinky pôsobivých slov sú také dotklivé, že netreba viac,
iba sa nenápadne preniesť do prítmia čajovne, z police vybrať
zatúlanú knihu, usmievať sa a vnímať žblnkot nežných myšlienok.
Ď a k u j e m, Helenka! :)*

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Marian Letko

Lapajko :o) veselý, milý, energia,
ktorej sa dá veriť. Nikdy nesklame.

Aby si vedel, si môj dobrý kamarát. Zina Veličková   Vakuola, si tu takým spestrením, žee až!
Pjosím, napíš nám už voľačo.

Miro Jankes

Na prechádzke snehom, vo svetle, farbách,
sa nemožno cítiť inak ako v rozprávke. :Ď)

Ivan Rias

Ktorá by nebola doňho? No ktoraaa? ;D

Alenka Sabuchová

Čaruje tie príbehy ako karty z rukáva.
Je to umelkyňa - dynamické, lahodné čítanie-)

Patrícia Holíková

~ vlnky, verše ~

Ľubo Nemeš

Neviem, prečo sa tak stalo, čo viedlo k strate,
k vymazaniu blogu prominentného blogera na sme.blogu.
Články dicka riddicka boli prvé, ktoré som si tu vôbec prečítala.
Dôvodom bola dávka cynizmu, humoru, nadhľad, jedinečný štýl?
Je to frajer (v dobrom), ktorého čitatelia neprestanú vyhľadávať.
ňe ňe ;) :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Gabriela Kisová

Áno, áno, privítala by som viac vizuálneho umenia. Ako Ty.

Soňa Hrúziková

Sami posúďte, aké to je, čítať Soňu.

Evka Jochmannová ~ čisto, ľudsky ~

Danka Sudorová

Hádanka. Predjeseň a mnohé ďalšie:
krehké, tiché a hrejivé ako jarné slnko...

Karol Sudor

Mám veľmi rada Tvoje rozhovory na SME.

Martin Hajnala

Je básnik a nie hocijaký.
Strunkuj verše, figliar, zadumanô si, či?
Som hladná po Tvojich veršoch, tak hybaj, šuhaj :-))

Nataša Holinová

Chytila sa tém, ktoré sa týkajú celej spoločnosti...
Určite je ťažké sa odosobniť. Ach, Naty, máš môj obdiv.
Verím, že to vždy dáš. Držím palce! Obdivujem Ťa.

Karol Okáľ

SkryťVypnúť reklamu
reklama

K pánovi kronikárovi sa rada vraciam.
Nič z toho, čo robí, nerobí nadarmo...

Ivana Krekáňová

recenzie a túlanky s čvirikom sú chrumkavé.

Michal Legelli

Výborné snímky v krajine zázrakov...

Katarína Vrábelová

Živeľ z neba a od prírody, Katush!

Michal Patarák

Zaujal svojou odbornosťou a prístupom

a

Marian Baran

rozkošným nákazlivým chichotom. ;P

...

Že sa niekto objaví na posledných miestach,
ešte nehovorí o poradí môjho osobného rebríčka,
ale znamená to iba toľko, že tento blog postupne
dopĺňam o ďalších autorov, ku ktorým sa ako čitateľka
opakovane vraciam. : )

doplnené 09.02.13, 19:20 nasledovné blogy:

Jozef Kuric

Píše s vtipom jeho vlastným. Som rada, že sme sa tu stretli.
Ak si Dodko prečíta dobrú knihu, nenechá si to pre seba, čím
ma stále poteší. Píše na rôzne témy, s prehľadom a názorom.
Patrí medzi mojich obľúbených autorov od samého začiatku.
Tak! :)

Adriana Markovičová

Je to rybka šikuľka, nanáňa iba tie slzy smiechu do očú.
Potvorka! No prečo prečo, pre ten znamenitý humor.
A navyše, vonkoncom mi neprekáža, že som mnohé
filmy a seriály zo spomínaných recenzií nevidela, práve naopak.

Veľké veličizné poďakovanie za Annu zo Zeleného domu!
A iné... preto sa oplatí nazrieť, čítať jeden po druhom, a potom
o d z n o v a. :-)

* ~ * ~ * * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *~ * ~ * ~ * * ~ * ~ * * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * * ~ * ~ *

Ďakujem, že ste, akí ste.

:o) viete (o:

fotky sú z vlastnej zbierky publikovaných blogov

(to zadumané dieťa som ja - neviem, kto ma fotil:)

hudobný doprovod: Emiliana Torrini - Sunny Road

Marta Macošková

Marta Macošková

Bloger 
  • Počet článkov:  196
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aké len vedia byť ľahké a silné, rána, ktoré nie sú zaťažené na sľuby a želania. Lístie lesa Zoznam autorových rubrík:  čo priniesla jarNezaradenábesné zákonykým sa pehy vyšantiaartefakt, vietevlak do neznámalastovičky v hmle

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu