reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marta Macošková

Marta Macošková

Bloger 
  • Počet článkov:  196
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aké len vedia byť ľahké a silné, rána, ktoré nie sú zaťažené na sľuby a želania. Lístie lesa Zoznam autorových rubrík:  čo priniesla jarNezaradenábesné zákonykým sa pehy vyšantiaartefakt, vietevlak do neznámalastovičky v hmle

reklama

čo priniesla jar

O smutnom dievčatku, ktoré zo všetkého najviac túžilo po psíkovi

Marta Macošková

O smutnom dievčatku, ktoré zo všetkého najviac túžilo po psíkovi

Postrehnem ju z diaľky. Sedí na schodišti od bytovky. Hlava v dlaniach prezrádza skleslosť, znudený výraz. Kde má kamarátky, príde mi na um. Možno bude trochu hanblivá.

  • 8. jún 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 977x
  • 4
Drobnosti počas dňa ma robia šťastnou

Marta Macošková

Drobnosti počas dňa ma robia šťastnou

Pred šiestou mám v očiach šero. Privítala by som aspoň hodinu spánku navyše. Žabiatko nedočkavo poskakuje v postieľke, čaká, kedy ho z nej vyberiem.

  • 2. jún 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 791x
  • 15
Ráno na sídlisku má svoje tempo. Ťažko mu odolať

Marta Macošková

Ráno na sídlisku má svoje tempo. Ťažko mu odolať

Po ubolenej noci nás prechádzka sídliskom vždy povzbudí. Je krátko po raňajkách. Okolo siedmej sme v centre diania pracovného týždňa. Dobíjame baterky ako Wall-e v rovnomennej rozprávke. :)

  • 24. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 823x
  • 11
Táto láska je už navždy

Marta Macošková

Táto láska je už navždy

Odmalička som mala nejednu príležitosť povarovať dieťa, zarobiť mlieko, kočíkovať, improvizovať, keď bábo zaplače. Priznávam, nebrala som to nijako vážne.

  • 4. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 443x
  • 6
Si to ešte ty?

Marta Macošková

Si to ešte ty?

Doteraz som výrazným spôsobom neriešila zmeny, ktoré nastali po narodení môjho dieťaťa. Jedného dňa som iba bola hodená do rieky... Aj som sa pristihla, ako sa samej seba pýtam, či sa neutopím, pritom som už normálne plávala.

  • 30. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 837x
  • 8
reklama
Ľudia, ktorí sa v nedeľu ráno vracajú domov

Marta Macošková

Ľudia, ktorí sa v nedeľu ráno vracajú domov

Občas - ako dnes ráno - si pomyslím, že nie je nič krajšie ako víkendové rána. Cítim kakao, kvety levandule či sušený rumanček, papierové noviny, hlinu, takú tú nežnú ospalosť, ktorá sa postupne stráca počas pobytu vonku.

  • 23. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 276x
  • 6
Jarné leporelo

Marta Macošková

Jarné leporelo

Jarný vietor, dážď, prvé slnečné túlanky vo svetri tiež máme za sebou. Keď ponorená do vôní aprílového vánku, vnímam, ako zem zohrieva liečivé slnko a svet prechádza znovuzrodením, zdá sa mi, akoby aj ľudia vkročili do života.

  • 15. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 613x
  • 13
Spoznávam lásku v inej podobe

Marta Macošková

Spoznávam lásku v inej podobe

V inej ako som ju poznala doposiaľ. Po polroku dni, miestami, tak pekne ustálené prešli k premenám. Krútňava začínajúceho vzťahu ma strhla celú.

  • 2. sep 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 207x
  • 12
O zdolávaní prekážok a radostnom očakávaní

Marta Macošková

O zdolávaní prekážok a radostnom očakávaní

Za návrat z nemocnice som vďačná, aj keď viem, že sa do nej čoskoro vrátim. Domov už ale prídeme s malým človiečikom. Myslím na ženy, ktoré v nej ostali na sviatky, na láskavé sestričky, z ktorých som cítila, ako mi chcú pomôcť.

  • 29. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 739x
  • 10
Keď je na ceste moje prvé dieťa

Marta Macošková

Keď je na ceste moje prvé dieťa

Materinský cit som v sebe potlačila už niekedy v detstve. Asi v deviatich rokov som prehlásila, že nikdy nechcem mať deti. Dôvody boli vážne, ale nebudem ich tu rozvádzať.

  • 22. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 487x
  • 6
reklama
Budiť sa do horúcich rán

Marta Macošková

Budiť sa do horúcich rán

Počuť detský plač v uličke medzi rodinnými domami, vzdorovitý nesúhlas nad povinnosťou ísť s rodičmi v nedeľu do kostola. To už mám v izbe všetky okná dokorán, ťažký horúci vzduch vojde dovnútra, ale myšlienky sú ľahúčke, živé.

  • 30. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 637x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu