reklama

Objímať

želanie ľudí, ktorí to v snahe, mať k sebe blízko, napokon, celkom pokašlú. A niekedy ťa to ich sklamanie aj dosť zabolí. Schúlená, do objatia kolien preto nevrav, že si prekliata. Veď vieš.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

V piatok mi M. povedala, že som mohla byť o krok vzad, že som predbehla samu seba a to zabolelo ľudí okolo mňa, zabolelo to aj mňa. M. to vôbec nemyslela zle, veľa ľudí to nemyslí zle, len povedať pravdu asi nestačí, o nej ťa skrátka potrebujú presviedčať. Môžeš sa ty aj na hlavu stavať, z niektorých vecí sa nevykrútiš. Bolo mi z toho smutno.

Celú sobotu som túžila po vôni škorice a stolovaní na zemi. Opierať sa o posteľ, kresliť a čítať. Miesto toho som vyliala čaj a hovorila si, že dnes to vôbec nebude také, ako som plánovala, že to bude asi nijaké, lebo v mokrých ponožkách sa zle sedí a zle plánuje. Niekedy je nevyhnutné na plány zabudnúť, áno, celkovo zabudnúť na všetko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcela som to napísať na čistý biely papier, papier nalepiť na stenu, stenu bielu, stenu ľadovú, vidieť ho zakaždým, keď si niečo zmyslím a zaplánujem. No vedela som, že je to hlúposť, povedala som si, že už stačí, že už naozaj stačí. Uvedom sa, babu...

Zrazu som nevedela, čo chcem. Bola som z toho vyplašená, lebo snáď ani nie je možné, nič nechcieť, to je proti zákonom všetkých zákonov, ako ohavný zločin spáchaný priamo v centre vesmíru ľudskej duše. Usmej, to sa zas utrasie, ako všetko.

Pred odchodom som zhasla sviečku a pri zhasínaní v predsieni náhle vybilo poistky.

obr

Marta Macošková

Marta Macošková

Bloger 
  • Počet článkov:  196
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aké len vedia byť ľahké a silné, rána, ktoré nie sú zaťažené na sľuby a želania. Lístie lesa Zoznam autorových rubrík:  čo priniesla jarNezaradenábesné zákonykým sa pehy vyšantiaartefakt, vietevlak do neznámalastovičky v hmle

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu